10% korting op onze Top 10's!
Pas code: TOP-10 toe in de winkelwagen bij 'Heb je een waardebon?'

10% korting op onze Top 10's
Pas code: TOP-10 toe in de winkelwagen bij 'Heb je een waardebon?'

Klachtenprocedure

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn over een geleverd product of onze dienstverlening, dan staan we je graag te woord. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Je kunt hiervoor op verschillende manieren contact met ons opnemen.

E-mail

Stuur je klacht naar klantenservice@verfkopen.be. We streven ernaar om je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, maar je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Post

Verfkopen.be
T.a.v. klantenservice
Varenschut 13
5705 DK Helmond
Nederland

Telefoon 085 782 34 39

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 17:00 uur.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 24 na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Verfwinkel.nl bij is aangesloten.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).